Saturday, July 22, 2017

MINYAK WANGI / PERFUME JENAMA SENDIRI [OEM]

Kami adalah pembekal pati minyak wangi inspirasi jenama terkenal  dan botol minyak wangi  samada EDP (eu de parfum) atau spray, roll on, car perfume (pewangi kereta), pewangi bilik, aromterapi, massage oil, dan lain-lain lagi.... Pewangi ini dihasilkan dengan campuran pati miyak wangi dari pelbagai tumbuhan, bungaan dan bahan2 semulajadi terbaik supaya perfume yang dihasilkan tahan lama dan baunya seperti bau perfume original!!


 
Minyak wangi keluaran kami "DAMIA PERFUME"


 

 


KENAPA PERFUME KAMI

+ Pati berkualiti tinggi import dari Eropah (FRANCE&UK)
+ Tahan lama 8-12 jam
+ Mesra solat
+ Mudah dibawa travel
+ Bauan 90-99% seperti perfume original.


HARGA

+ Pakej harga kami tawarkan sangat menarik/ Kami tawarkan pada harga borong dan anda tidak perlu risau untuk memasarkannya. Harga ditentukan mengikut kuatiti dan kami boleh nego harga terbaik buat anda..



BRAND@JENAMA ANDA SEDIRI (OEM)

Anda boleh menjadi pemilik perfume jenama anda sendiri. Anda  juga boleh create sticker & packaging perfume anda sendiri.



STICKER JENAMA SENDIRI

Kami menyediakan khidmat untuk design dan mencetak kotak packaging dan sticker. MOQ adalah sangat rendah berbanding di tempat lain....




1 comment:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cara Membancuh Minyak Wangi / Perfume

Peralatan 1. Botol perfume - Botol perfume tersedia dalam berbagai jenis, model dan ukuran, mulai botol 3ml untuk sample, botol rol...